poniedziałek, 10 kwietnia 2017

# Tester - Washi Tapes

Wielki test taśm ozdobnych 




Dzisiaj czas na kolejny tester! Moja kolekcja taśm ostatnio bardzo się powiększyła. Jeśli zastanawiacie się, które taśmy warto kupić, a które dobrze wyglądają tylko na zdjęciu - zapraszam!


Aliexpress Mix 1


Ponieważ taśm z Aliexpress mam na prawdę dużo - postanowiłam podzielić je na dwie kategorie. 
Pierwsza z nich to "dużo za niedużo"
Taśmy te dostaniemy na sporej ilości aukcji. Niektórzy sprzedawcy opisują je jako słynne "Washi Tape". Nic bardziej mylnego. Taśmy są śliskie, bardzo trudno je odkleić od kartki - przeciwieństwo washi. Wzory wysyłane są losowo, jeśli mamy sporo szczęścia możemy trafić na bardzo ładne, słodkie taśmy. Mają około 1-2m, na pewno nie więcej. Czy warto? Do Bujo przydadzą się na pewno, nie są najlepsze, ale jeśli trafimy ofertę z atrakcyjną ceną... Czemu nie :) 
Cena $ 0.70 za 10 sztuk 


Świąteczny miks
 Lidl

Bardzo fajne taśmy. Mają genialne świąteczne wzory. Każda taśma ma aż 7m długości. 
Nie jest to jednak washi tape! Są śliskie i nie da się ich odkleić od kartki. 
Dostępne były na święta w Lidlu, ja kupiłam już w promocji :) 

Kwiatowe
 Lidl

Również Lidl, ale tym razem prawdziwe washi. 
Taśmy mają po 3m. Ceny już nie pamiętam, jednak były dość drogie. 
Są bardzo dobrej jakości, łatwo się odrywają, bez problemu odchodzą od kartki. 
Genialne, warte swojej ceny. Co jakiś czas pojawiają się podobne z innymi wzorami. 

Wielkanoc
 Flying Tiger Copenhagen

Świetne washi. Cena to 6 zł za 3 sztuki - później widziałam inne wzory po 8zł za 3 sztuki. 
Jeśli się nie mylę mają po 5m. 
Doskonale sie odrywają i łatwo je odkleić. 

Świąteczny miks 2
 Lidl

W Lidlu lubią pojawiać się co jakiś czas różne ozdobne taśmy. 
Te mają już sporo lat i niestety nie pamiętam ani ceny, ani długości. 
Nie jest to Washi, więc kupując w Lidlu zawsze dobrze się przyjrzyjcie :) 
Są bardzo fajne, zwłaszcza złota holo! 

Tsum Tsum
 Aliexpress

To moja ulubiona taśma!
Niestety nie jest to washi, ale jest cudowna.
Uwielbiam Tsum Tsum, a ta taśma ma na prawdę fajne wzory. 
Jest śliska, ale bardzo dobrej jakości. 
Doskonała także do ozdabiania mebli, w moim przypadku biurka! 
Cena $ 0,78 za sztukę

Aliexpress mix 2
  

Tutaj mój ulubiony miks. 
Taśmy to typowe washi tape. Cudownie się odrywają i z łatwością odklejają. 
Na Alie dostępnych jest milion wzorów. 
Jak się nie naciąć? Washi kupuję zawsze o długości 7-10m, nigdy krótsze. 
Kosztują w granicach $1, ale można dostać na promocji za $ 0,60. 
Kupując taśmę w pudełeczku masz pewność, że zamawiasz towar dobrej jakości! 
Kupując u sprawdzonych sprzedawców paczki dochodzą do mnie nawet w 1,5 tygodnia!

Różne wzory
 Auchan i Flying Tiger Copenhagen 

Po lewej mamy fajne washi z Auchana. Kupiłam je za 4 lub 5 zł, dokładnie nie pamiętam. 
Wzory nie są szałowe, ale taśmy same w sobie są zdecydowanie ok! 
Dobrej jakości washi. 
Po prawo taśma śliska z Tigera. Kosztyowała 2zł za sztukę. 
Ma sporo metrów i bardzo fajne wzory - jednak wybór jest raczej mały. 

Zwierzaki polarne
 Aliexpress 

To mój nowy nabytek. Nie mogłam się oprzeć temu wzorowi! 
Taśmę zaliczę do działu Aliexpress mix 2, czyli Washi doskonałej jakości. 
Cena $ 0,69 


Uwaga!
Ceny na Aliexpress mogły ulec zmianie! Ja podaję te, które obowiązywały mnie w dniu zakupu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz