środa, 15 lutego 2017

Pędzle ze zbiorniczkiem na wodę - test


Ostatnio przyszła do mnie długo oczekiwana paczka z Chin. Zamówiłam spory czas temu bardzo tanie pędzle ze zbiornikiem na wodę w 3 rozmiarach na Aliexpress. Są dość małe, ale przez to niezwykle poręczne. Od razu chciałam je wypróbować. Nie miałam pod ręką co prawda bloku do akwareli... Bardzo mi z tego przykro, bo byłam skazana na zwykły blok techniczny, który ucierpiał podczas pracy z wodą. Stworzyłam dwie niezwykle proste ilustracje - słonika i misia. Nie chciałam otwierać farb Białe Noce, które dostałam na święta, więc skorzystałam ze starych, poczciwych akwareli w kostkach Karmański. Swoją drogą - bardzo je polecam. Służą mi od dawna i dzięki nim pokochałam pracę z akwarelami w kostce. Ale teraz coś więcej o pędzlach.


Pędzle mają 3 różne końcówki oznaczone jako: Small, Medium, Big. Przed malowaniem należy delikatnie nacisnąć pojemniczek, żeby woda dostała się do końcówki. Nie należy tego jednak robić zbyt mocno, ponieważ krople wody wydostaną się na zewnątrz. Pędzle są bardzo wygodne i praktyczne. Osobiście używałam ich z czystą wodą i nabierałam farbę. Można jeszcze rozrobić farbę z wodą i taką wlać do pojemniczka - na pewno przetestuję. Nie jestem zbyt biegła w malarstwie, a już zwłaszcza akwarelowym. Jednak spokojnie dałam radę stworzyć prostą ilustrację. Chętnie będę dalej kombinować - maluje się bardzo szybko i przyjemnie. Czy polecam? Oczywiście!


Projekt oraz wykonanie misio-chomiczka mój własny :) Uwielbiam tworzyć ilustracje w takim stylu, choć wiem, że nie każdemu taki styl odpowiada. Zapraszam do odwiedzania mojego nowego profilu na YouTube. Od czasu do czasu będą pojawiać się filmiki o moich pracach.


1 komentarz: