środa, 15 lutego 2017

Pędzle ze zbiorniczkiem na wodę - test


Ostatnio przyszła do mnie długo oczekiwana paczka z Chin. Zamówiłam spory czas temu bardzo tanie pędzle ze zbiornikiem na wodę w 3 rozmiarach na Aliexpress. Są dość małe, ale przez to niezwykle poręczne. Od razu chciałam je wypróbować. Nie miałam pod ręką co prawda bloku do akwareli, więc użyłam zwykły blok techniczny, który niestety ucierpiał podczas pracy z wodą. Stworzyłam dwie proste ilustracje - słonika i misia. Nie chciałam otwierać farb Białe Noce, które dostałam na święta, więc skorzystałam ze starych, poczciwych akwareli w kostkach Karmański. Swoją drogą - bardzo je polecam. Służą mi od dawna i dzięki nim pokochałam pracę z akwarelami w kostce. Ale teraz coś więcej o pędzlach.


Pędzle mają 3 różne końcówki oznaczone jako: Small, Medium, Big. Przed malowaniem należy delikatnie nacisnąć pojemniczek, żeby woda dostała się do końcówki. Nie należy tego jednak robić zbyt mocno, ponieważ krople wody wydostaną się na zewnątrz. Pędzle są bardzo wygodne i praktyczne. Osobiście używałam ich z czystą wodą i nabierałam farbę. Można jeszcze rozrobić farbę z wodą i taką wlać do pojemniczka - na pewno przetestuję. Nie jestem zbyt biegła w malarstwie, a już zwłaszcza akwarelowym. Jednak spokojnie dałam radę stworzyć prostą ilustrację. Chętnie będę dalej kombinować - maluje się bardzo szybko i przyjemnie. Czy polecam? Oczywiście!


Projekt oraz wykonanie misio-chomiczka mój własny :) Uwielbiam tworzyć ilustracje w takim stylu, choć wiem, że nie każdemu taki styl odpowiada.


1 komentarz: