piątek, 6 stycznia 2017

Witaj świecie!

Pomysł na założenie bloga towarzyszył mi od bardzo dawna…. Miałam pomysły na wpisy, na zdjęcia, na wygląd…. Tylko zawsze brakowało mi nazwy i czasu. Korzystając z nowego roku postanowiłam przełamać się i spróbować swoich sił w internecie. Na blogu chcę dzielić się swoimi pasjami, przeżyciami i pomysłami, więc żeby przybliżyć odrobinę tematykę – krótko się przedstawię.
Mam na imię Dominika. Korzenie mam po części kaszubskie, ale od urodzenia mieszkam w Bydgoszczy. Studiuję, pracuję i…. Tworzę. W zasadzie wszystko i od zawsze. Jestem osoba bardzo kreatywną, mam milion pomysłów na sekundę i większość osób najzwyczajniej za mną nie nadążą. Mam mnóstwo pomysłów na siebie, milion marzeń i ogromny zapas optymizmu. Sztuka i rękodzieło są dla mnie ogromną pasją, pozwalają uzewnętrznić moją wyobraźnię, oderwać się od codzienności i cały czas się rozwijać. Tworzę wszystko, co tylko wpadnie mi do głowy – rysunki, obrazy, kartki, figurki, słodkości… A w to wszystko wkładam całe swoje serducho.
Chciałabym na blogu podzielić się efektami swojej pracy, moimi pomysłami, artystycznymi poradami, ale także miłymi chwilami. Rękodzieło, sztuka, fotografia, szycie, podróże, kulinaria, cukiernictwo, grafika…. To wszystko będziecie mogli tu znaleźć :)  Zapraszam do śledzenia bloga w przyszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz