piątek, 6 stycznia 2017

Pałac w Lubostroniu zimą


Wczoraj do Bydgoszczy zawitała prawdziwa zima! Uwielbiam śnieg, jednak 17 stopni na minusie to dla mnie troszkę zbyt zimno. Nie odstraszyło mnie to jednak i razem z chłopakiem udaliśmy się na spacer do zespołu pałacowego w Lubostroniu. Uwielbiam to miejsce, jednak robienie zdjęć utrudniały kostniejące z zimna paluszki.... Aż przypomina mi się mruczanka Kubusia Puchatka!


Lubostroń leży blisko Bydgoszczy - jest idealnym miejscem na spacer w wolne popołudnie. Kompleks składa się z kilku budynków - w jednym z nich znajduje się restauracja. Całość jest bardzo duża. Idąc dość długim spacerem możemy dojść do bardzo interesujących ruin budynku. Niestety nie ma informacji, co tam się kiedyś znajdowało. W okolicy Bydgoszczy jest jeszcze drugi kompleks pałacowy - w Ostromecku. Napiszę o nim wkrótce!

Osobiście uwielbiam takie zimowe spacery, jednak tym razem było na prawdę zimno! Możliwe, że po prostu odzwyczaiłam się od takich mrozów, bo kiedyś 20 stopni na minusie nie sprawiało mi problemów. Lubostroń najpiękniej wygląda jednak jesienią... W tym roku nie dałam rady się tam wybrać z powodów zdrowotnych, ale w przyszłym roku na pewno nadrobię!

Tymczasem zostawiam dla Was kilka zdjęć z wypadu, zapraszam do odwiedzin tego miejsca i... Zabieram się za pierwszy poradnik na bloga! Mam nadzieję, że ktoś się nim zainteresuje. Na razie zdradzę tylko, że będzie dotyczył kolorowania i na pewno przyda się osobom, które zajmują się scrapbookingiem. Miłego długiego weekendu!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz